30 Апр 2021, 21:36
PR

Як працює PR-команда Coca-Cola HBC Ukraine

Робота з репутацією та публічними проєктами всесвітньо відомого бренду покладає ще більшу відповідальність на роботу всієї команди комунікаційників. В рамках підготовки до Антикризового PR марафону, MMR розбирався у тонкощах роботи відділу зв’язків з громадськістю та державними установами Coca-Cola HBC Ukraine.

До компетенцій команди входять зовнішні та внутрішні комунікації компанії, GR, корпоративна соціальна відповідальність, комунікація зі споживачами та функціонування Музeю Coca-Cola. Загалом у відділі працює 7 чоловік під керівництвом Андрія Бублика, директора із зв’язків з державними установами та комунікацій Coca-Cola HBC в Україні, Вірменії та Молдові.

«Ми реалізовуємо масштабні проекти із залученням всіх членів команди. Кожен з нас – експерт у своєму напрямку та ми спільно працюємо над впровадженням кампаній. Саме унікальний внесок кожного з нас допомагає нам створювати креативні ідеї та втілювати у життя великі проекти», — розповідає про команду Андрій Бублик

Пріоритетні соціальні ініціативи команди

Останні півтора кризових роки наклали свій відбиток і на щоденну роботу PRкоманди Coca-Cola HBC. У 2020 році з перших днів поширення Covid-19 в Україні зусилля команди були спрямовані на вирішення нагальних потреб суспільства. Саме підтримка громад стала ключовою темою PR-діяльності у 2020 році. Проєкт «Наша відповідь на COVID-19» передбачав забезпечення життєво важливим обладнанням 7 ключових лікарень по всій Україні у партнерстві з ТЧХУ (Товариством Червоного Хреста в Україні), підтримка напоями пацієнтів та лікарів, соціально незахищених верств населення. Також була проведена кампанія з підтримки донорства крові та волонтерство на Урядовій гарячій лінії з питань COVID.

Результатом роботи відділу зв’язків з громадськістю та державними установами Coca-Cola HBC Ukraine в рамках кампанії «Наша відповідь на COVID-19» є більше 100 публікацій у національних та регіональних ЗМІ. Цей проєкт отримав нагороду у номінації «Бізнес, що змінює країну» на Всеукраїнському XІ конкурсу кейсів з КСВ, організованого Центром «Розвиток КСВ», а також став фіналістом конкурсу Partnership for Sustainability Award 2020 від Глобального договору ООН в Україні.

Ще одним важливим напрямком соціальної роботи – є інвестиції у розвиток молоді. 

Coca-Cola HBC Ukraine співпрацює з ГС “Освіторія” з 2015 року та інвестує у розвиток освітньої онлайн-платформи для підготовки до ЗНО – iLearn.  За підтримки компанії стало можливим запровадити гейміфікацію платформи, записати нові онлайн-курси, проводити вебінари, запустити Тренажер ЗНО. На кінець 2020 року кожен третій майбутній абітурієнт використав безкоштовну освітню онлайн-платформу іLearn для підготовки до вступу в університети, кількість учасників платформи сягнула 113 тисяч.

Акцент на соціальних ініціативах ще раз підтверджує тезу про те, що відповідальність бізнесу перед суспільством – стає чи не найголовнішим каналом комунікації. Досвід PR команди Coca-Cola у комплексній реалізації таких проєктів – це не лише добрі справи, але й не видима пересічному громадянину робота на 360 градусів. Підготовка стратегії, завдань та візії проєкту, його бюджетування, співпраця зі ЗМІ – все це вимагає щоденної та кропіткої роботи. 

Расскажите друзьям про новость

Новое видео